mekatronik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e-fenerbahce.com güzel bence forumdaki fenerliler birşey dememiş,
gerçi bende galatasaraylıyım
avrupa kupaları için güzel domain
Bende Fb'li değilim ama Fb'liler iyi teklif verirler gibime geliyor.