Bende airmax 101 var ttnet vermişti ön yargıyla yaklaşmıştım ancak 1 senedir hiç sorun yaşatmadı bana evin en uç odasında modem, evin öbür ucunun balkonundan arada 3 kalın duvar olmasına rağmen 4-5 çubuk çekiyor. Üst kattanda 3 çubuğa kadar alıyorum. Airtiesın pahalı modemlerine para kaptırmaya gerek yok. İşinizi görüyor mu görüyor bitti