Baltalamaya kalma :@
Hexca = Kalite
ve inanılamz insanlar biliyor musun? benim yanıbasımda olan insanlardan bana daha yakınlardı ve ben manevi abim olarak görüyordum..Yönetim değişti siteler gitti ayrı mesele ama Hexca kendine gelince onlara tekrar gecmeyi istiyorum. İşler rayına oturdugu anda bana özel mesaj atabilirlerse memnun olurum hexca (: