vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuya yazmam için sizden hizmet almam gerekmez. Düşüncemi yaptğınız olayı yazdım ben de.
Yok zaten asla muhattap olmam sizinle.
Bu kadar saygısız olamam çünkü ben sizin gibi.
Hele toplum içinde asla ...

Sen bu şekilde halen bıdı bıdı konuşmaya devam et.