vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlışın var.
Halkın ortak alanlarında bulunuyor konuşuyorsan herkese saygı göstermek zorundasın.
Kimsenin kimseye saygısızlık yapma gibi lüksü yoktur.
Burası aramızda görüştüğümüz bir yer değil.
Telefonda konuştun tamam ama insanların ortak alanlarında saygı duymak zorundasın aynı görüşü paylaşmasan bile.

O zaman telefonda söylecekleri söyle isterseniz arayalım forumda bıdı bıdı yapmanın alemi yok.

Konumuzada daha fazla yazmayın çünkü bizden hizmet almıyorsunuz.