Merhaba arkadaslar ben üniverisite yıllarında kullanmıs oldugum bir bankanın kredi kartı vardı takibe düşmüştü. Borçumu ödedim Merkez bankasındanda İsmim kara listeden silindi ama kredi vb. gibi işlemlerden yararlanamıyorum. bu konu hakkında bilgisi olan varmı. aramızda bankacı olan yada bankacı tanıdıgı olan?