ademoz05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
""Forum temanız görünmüyorsa veya bembeyaz görünüyorsa.""
arkadaşım bunu nasıl yapacağız anlatıırmısın
Yapacağınız işlem basit. ayarlari_onar.php dosyasını FTP nize atacaksınız. daha sonra browser yardımı ile çalıştıracaksınız. Açılan sayfada önerilen ayarlar ile sizin kullandığınız ayarlar uyuşmuyor ise, mavi linklere (önerilen ayarlara) tıklayacaksınız. Daha sonra ayarları kaydet diyip, ayarlari_onar.php dosyasını FTP'nizden sileceksiniz.

İşte bu kadar basit