Kimse göremiyorsa be nasıl gördüm...?
Site adın yoktu...ismini aradım burası çıktı...
Neyse ya banane, iş yapabilirmiyiz diye bakıyorum bilmem nere çıkıyor siteniz kapalı sadece bir resim çıkıyor..Google'da bloğunuz çıkıyor...
Birde kendinizi üste çıkarıyorsunuz...madem kimse görmeyecek niye açarsınız?
..........herkes bir artist