Babacan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında haklısınız YTL ye geçince bu şekilde oldu ama ben eski kafa bilgiler ile yazdım bu konuyu bu değişimden haberim yoktu ben işlem yaparken adet olarak istiyorum lotu kullanmıyordum
TLden YTLye geçişte 1LOT 1000ADET hisse iken 1LOT 1ADET hisse olarak birde bu şekilde geçiş olmuş.İlginç.

Evet haklısınız.Eskiden 1 lot : 1000 adetti.Ama işte YTL nin getirdikleri ile.1'e 1 oldu