Yazı için teşekkürler fakat 1 lot 1 adet hisse senedi veya 1 tl nominal değerli hisse senedi değil miydi ?
Hayır hocam ikiside değildir.Orda bir hata yapılmış..
1 lot demek , şirketin toplam hisselerinden sadece 1 tanesi demek..
1 lot 500 lirada yapar , 10 kuruşta..O hissenin değerine bağlıdır..