hocam kusura bakmayın ama şöyle bir soru soracağım. şimdi bu bot herhangi bir sisteme entegre değil benim anladığım kadarıyla biz bunu anlayan arkadaşlar tarafıyla ücretli bir şekilde istediğimiz sisteme entegre ettireceğiz.Bunu yapana kadar direk sisteme entegre bot alsak hocam aynı mantık değilmidir.Yani bunun ücretsiz yanını göremedim

kusura bakmayın bu konularda fazla bilgim yoktur.Lütfen yanlış anlamayın.