berkem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saygı diye bir kelimenin kelime hazinende olduğuna şaşırdım. Ben sana pm attım da ne oldu saygısız ve terbiyesiz bir insansın.

bırde bansız gunun olsun da senın kadar sorunlu biri yok bu dunyada gene ne halt yedin