demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk yorumları ben yazdım
O da benim hakkım olsun

Diğer sayfalarada direk zıplamışsın

Sakin sakin. çaktırmadan okşayalım. Haşırt diye göstere göstere olmaz

"Teşekkürler hocam."