TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlık yanlış olmuş. Satılıktan çok, kiralık deseniz daha doğru olur
<kd>Avrupa yakasında bir bölüm vardı, Dursun Satlık Krem Peynir diyerek simit satıyordu o geldi aklıma </kd>
Hayırlı satışlar
ahaha o bölümü hatırladım bende