[media]http://gottheme.com/wp-content/uploads/2009/05/ocean-blue.jpg[/media]

arkadaş önizlemeyi koyamamış ben koydum buyrun=)

edit:r10 resme tıklayıp açarken geç açıyor.sağ tıklayıp resme bak derseniz daha iyi olur =)