Ya bırak kardeş böyleleri yüzünden forumda seviye düşüyor önce yazmayı öğrenipde gelsen iyi olur kardeş birazda kibarlık öğren işine yarar heryerde lazım.
deli ediyor insanı ya görende dicek türkçeyi keşfeden bu
ekol üstadım sanki arkadaşın canını almışım gibi cevap verince gerginlik ister istemez oluşuyor