bende başvuralı 4 gün oldu ama hala bi ses yok bir haftayı geçince mail atmayı düşünüyorum. bir hafta içinde hesabınız aktif olacaktır demiştiniz. gibisinden. zaten google bu blogspot'u sırf reklam piyasasını canlandırmak için açtı galiba. bu sayede infolu domainler arada kalıyor. onaylanma bekliyor.