RuhSaticisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam fiyat lisansa göre yuksek ama pm atarsanız görüşürüz.
kardeşim ben ucuz satıyorum sen çok ucuz satıyorsun diye laf yapıyorsun
şimdide çok pahalı diyorsun
sen satışları baltalamakla mı görevlisin acaba!