Aykut programı bu gün bolca kullanma şansım oluyor fakat gözüme çarpan bi kaç eksiklik var bunları düzeltebilirsen tadından yenmez bir program olacak.

1- Programa linkleri eklerken Http:// zorunluğu var bu olmadan yani dire www. ile başlayan linklerde çalışabilmeli.
2- Site adresleri ve kontrol edilen siteler program hafızasında kalabilmeli şöyle,

a sitesi için c-b-d-e-f-g sitelerini kontrol ettim
b sitesi için h-ı-j-k-l-m sitelerini kontrol ettim ve 2 gün sonra bunları tekrar kontrol etmek istediğimde tektek yazmak yerine checkbox gibi bir sçenekler tekrar kontrol edebilmeliyiz.

birde buna pr kontrol sayfası ekleyebilirsen çok güzel olur, çok şey istememişimdir inşallah. kolay gelsin..