Bence fazla ihtiyaç değilse kablosuz kullanma. Bu sadece mouse için değil diğer araçlarda da geçerli.

Herşeyin kablosuzu çıktı inan korkuyorum artık, gece telefon elimde uyuyakalmışım birde üstüne yatmışım. Tabi gprs sürekli güncellemiş sabaha kadar sürekli veri alış-verişi olmuş.

Şimdi ise kalbime ara ara zonk zonk birşeyler oluyor. Herşeyin kablosuzu çıktı sağlığımız elden gidiyor. Wlan taratıyorum telden, bir bakıyorum 7-8 ağ buluyor. Sürekli radyasyon sürekli radyasyon, nereye kadar.