saka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu domainleri her seferinde yazma işi olmasa tadından yenmez. Bilgisayarı ya da programı kapatınca girilen domainler siliniyor.
Bence Domainler .txt dosyasından çağırılabilir bu özellik olursa domainler kolay yüklenir.