Konu
Windows Xp Alıncak
29-07-2009, 18:00:03
#22
Burti
Reveloper
siz bilirsiniz hocam ancak lisans key yerine cd+L.key alırsanız dahada verimli olur kanısındayım. Genede siz bilirsiniz