Konu
Windows Xp Alıncak
29-07-2009, 16:54:07
#11
Deae
Misafir
ugurerkoca adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
64 bit tercih etmenizin sebebi rami 4 yada üzeri görmek için mi?
Evet ramleri 8 gb ta yükselttim ama kullanamıyorum