Konu
2009 Yelek..
29-07-2009, 12:53:39
#8
LoverzSoft
Üyeliği durduruldu
ben geçen sene almıştım 1 gün giydim tamamen barzoluk diyebilirim eger kız'lara iyi görünmek istiyorsanız kendi modanızı yaratın herkesin giydigini giyerseniz başka erkeklerden ne farkınız olacak ?