ben geçen sene almıştım 1 gün giydim tamamen barzoluk diyebilirim eger kız'lara iyi görünmek istiyorsanız kendi modanızı yaratın herkesin giydigini giyerseniz başka erkeklerden ne farkınız olacak ?