11.08.2009'da basit bir doku ameliyatı geçireceğimden dolayı bi süre durdurmuştum işleri önümüzdeki 13 gün post işlerini hızlandırıyorum...Geçen bir süre de sağlık sorunundan ara vermiştim..Geçici durgunluktan dolayı işverenlerimden ve iş teklif edenlerimden özür dilerim..Teşekkürler.