Konu
2009 Yelek..
29-07-2009, 12:36:32
#4
SeoSarp
MeyT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendime.
Olum, Zaten kız-erkek ayrımı yok artık;
Yakında mini etek giyeceğiz.