Hiç gerek yok, çünkü bu yönetimi anakart yapar ve hdd'yi işletim sistemine normal ide hdd olarak gösterir. Kim dediyse size bilgisi yokmuş. Hiçbir sorun yaşamazsınız.

Bu driver olayı sadece raid için geçerli. Raid için değil de normal kullanım için alıyorsanız dediğim gibi takın ve kullanın, birşeye gerek yok.