ana registrar enom ise, bayinin önemi yok. ben her zaman snapnames veya pool derim. snapnames çok iyidir ve türkleri kabul eder. pool da iyidir ama türkleri kabul etmez. ama anlaşma olayınıda göz önünde bulundurursak, enom kayıtlı domain için, namejet.com uda önerebilirim.