yahu arada "-" olsa ne olur. sanki "-" işareti virüs müş gibi. zaten sitelerin hitinin çoğu google kaynaklıdır. hatta kullanıcılar normal adresi bildikleri halde googledan girerler. e zaten bilinçli kullanıcı ise e-market yazmayı da bilir. kendi kendinize senaryo yazıyorsunuz. olmaz diyorsunuz.

hem bu ara e- li domainler moda. gidin bakın çoğu yerde e-li domainler yüksek fiyatlardan satılıyor.

domaini satan kardeşim bence xxxxx li fiyatların ortalarına kadar gelmeden satma derim. nasılsa elde durdukça değerinden birşey kaybetmiyor. internetten alışveriş yaygınlaşsın, siz o zaman görün bu domaini. hem market ismi sadece türkçe değil, ingilizce olarak da global anlamda değer taşıyor.