jackburaks58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
site adresini yazmasam iyi olur çünkü o ssitedeki konuların aysnısıı açmıştım ayıp olur. bana kısa sürede para kazandırdı
vbulletin formatında site adresini istersen msnden söyleyebilirim eklermisin
Nekadar dusuncelisin site ismini yazsan ayip olur, ama dbsini satiyorsun ayip olmaz.

Birde konu yanlis yerde galiba site saits sen DB satiyorsun.