Merhaba arkadaşlar bu sene anadolu meslek lisesi bilişim teknolojileri mezunuyum..
Sınava girdim ama puanım düşük geldi..Sınavsız geçiş hakkımı kullancam Sizce bu üniversiteleri tercih etmelimiyim..tavsiye edermisiniz?
Ankara Üniversitesi-Elmadağ M.Y.O
Hacettepe Üniversitesi-Polatlı Teknik M.Y.O
Hacettepe Üniversitesi-Bala M.Y.O
Abant İzzet Baysal Üniversites-Bolu M.Y.O
Ege Üniversitesi-Ege M.Y.O
Dokuz Eylül Üniversitesi-İzmir M.Y.O
Anadolu Üniversitesi-Porsuk M.Y.O
Mersin Üniversitesi-Mersin M.Y.O
Muğla Üniversitesi-Muğla M.Y.O
Çanakkale OnSekiz Mart Üniversitesi-Çanakkale M.Y.O
Adnan Menderes Üniversitesi(aydın)- Aydın M.Y.O
Balıkkesir Üniversitesi-Balıkkesir M.Y.O
Nevsehir Üniversitesi-M.Y.O
19Mayıs Üniversitesi-Samsun M.Y.O
Cumhuriyet Üniversitesi-Sivas M.Y.O
Kırıkkale Üniversitesi-Kırıkkale M.Y.O