Konu
Alınık İphone
27-07-2009, 11:51:18
#1
slmgl
Arkadaşlar elinde iPhone 8Gb vs olan varsa fazla uçuk fiyatlar söylemeyin.
(Kullanılmış yahut sıfır Orjinal)
Pm atın.