Spam olayı doğru olabilir çünkü mail sunucuyu durdurunca eski performansına çıkmasa da iyileşiyor. Mail kuyruğunda Vbulletin db error diye baya bi mail vardı. Acaba sadece o bile o hale getirir mi diye aklıma geldi.
Saldırı var mı diye loglara baktım ama anormal birşey yok gibi sanki.