geçen yıl benim hesabımla ilgili bi sorun vardı,mail ile ulaşamamışlar ve cepden aradılar ben okulda iken.bi kadın çıktı ve almanca bişeyler söyledi bende ingilizce olarak almanca yok bende,ingilizce biliyorum sadece dedim.okey okey dedi ve kapadı,aradan 1dk geçmeden ingilizce konuşan bi adam aradı.sorunu hatırlamıyorum ama herneyse işde sorunla ilgili konuştuk,ben derdimi anlattım o çözdü