disketim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarım kötü hiç bir yazıyı okuyasım gelmedi. Ziyaretçi olsam hemen çıkarım.

Benim bulduğum en iyi tema bu..

2.5 saat aradım dahada doğru düzgün bulamamışım