2 ayda 7 olmak size kazandırdıgından cok kaybetirir bi işinize yaramaz çok sayıda link alırsınız aşırı sayıda ama bu sizi filitre ye sanbox a sokar google ziyaretciniz kalmaz yani boş bir iş ve 7 oldum diye sevinemeden bir ay sonra birde bakmışsınızki 0 olmuş bence 7 yrine faydalı site düsünün siz site ile urasırken google size zaten hak ettigi degeri verecektir.