Bir ara ücretsiz iinfo vermişlerdi. Sonra domain fiyatının bilmemkaç katını istemişlerdi yenileme için. Domainlerin transferine vs.. izin vermiyorlar, para istiyorlar her işlem için. Ayrıca o .com domainlerin acısını yenileme zamanı öyle bir çıkarırlar ki hiç küfür bilmeyen adam yeni küfürler icad edip küfreder o derece yani.