Adsense o kadar düştü mü ki kardeş, niye Adsense'ye saygısızlık yapıyorsun.
Hakaten Vahim bi durum bu kadar fark olmamalı ya

Şurdan deli bi adamı getirsem bu oranları göstersem heralda adtechi hayatta kullanmam der. Ama şahsen kullanıyorum ben tık oranları çOoOoK düşük tek güzelliği para sınırı yok ne kadar kazandıysan hesabında oda olmasa kesinlikle kullanmam bu oranlarla