Konu
linkz
24-07-2009, 15:56:31
#6
Pasaj
1 senedir monitör onayında bekliyor. Mail attım neden onay verilmiyor dedim. İhtiyaca ve reklam verenin isteklerine göre onaylıyoruz dedi.