arkadaşlar Adsense hesabım var başvurdum en geç 2 gün içinde mail gelicek dendi hala gelmedi 3 keredir deniyorum ne olumlu nede olmusuz mail gelmedi neden acaba gecen sene siteyi ilk actıgımda bir kere denedim kullanıcı olmadıgından kabul etmemişti şimdi site 2k neden mail atmamış olabilir