Konu
Ödeme ile ilgili?
24-07-2009, 09:35:45
#4
eXCa
aslında dediginiz gibi ayın 15 gösteriyor takvimde ama bence bu ay ödeme almanız gerekmektedir tabi konuya daha hakim bir arkadaş varsa forumda yardımcı olur benim bildigim bu dostum.