Siz üniversitelerin önünü görün birde standlarda giren geçene vermek için can atıyoarlar.
Maalesef üniversitede okuyan arkadaşlarımızın birçoğuda bilinçsiz hemen atlıyorlar. Okul bittikten sonrada eve öğrenci gelmeden önce haciz geliyor. Kaç defa şahit oldum bu olaya. Yok abi ben tutumlu harcarım dikkat ederim diyenlerden korkacaksın ucu kaçtımı kaçıyor.
Konu biraz hortlamış olacak ama sonuçta güncel bir konu.