was adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kadınlara ehliyet verilmemesi konusunda bişeyler yapmak lazım
Ben eşinin (ya da arabayı kullanan başka biri varsa) onun yerinde olsam plakayı değiştirirdim
ben eşimi değiştirirdim