Hazır logolar üzerinde editlemeye ve bazı görüntülerini değiştirilmişe benziyor, ama öyle olsa da olmasa da çok güzel olmuş.
Hocam bir idda atıyorsanız aslı astarını belirtin .İnsanları Boş yere bilip bilmeden lekelemeyin. bu çizimlerin hepsi bana aittir. Lütfen konuyu baltalamayın.Bilginizin ve fikrinizin olduğu , emin olduğunuz konulara yorum yapınız.