BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumunla gerçekten çok uğraştın ben buna şahidim satmak istemene anlam veremedim gerçekten güzel gidiyordu
Evet ama, urasamiyorum Satip elimden cikarim dedim-) fiyatlar cok ucuk kacik ama 30 40