lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayatımda böyle konu görmedim, arkadaş ben dahil kaç tane r10'da yer sağlayıcısı varsa hepsini sıradan geçirdi
Ne güzel işte herkezekmek yiyor bu işten Sizde nasiplendiyseniz ne mutlu bizlere ,Tuncay Müdürüm Bu işi Biliyor Vardır bir bildigi.