Cyberless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kerem hocam yanlış anlamayın ama neden Türkiyede 1,7 mbit sabitin ücreti 80-130 tl? ben evimde 4 mbit sınırsız bağlantıyı 63 TL (Kampanyalıda olsa) kullanıyorken neden arkadaş 1,7 mbit için 80-130 tl ödemek zorunda?
@SahinDag'a ek olarak, 4Mbit hat "download"dur. Fakat sunucuların kullandığı hat "upload"dur. Ayrıca hat 1:1 oranındadır veri merkezlerinde. ADSL'de ise 4/1 oluyor genelde.