kerem hocam yanlış anlamayın ama neden Türkiyede 1,7 mbit sabitin ücreti 80-130 tl? ben evimde 4 mbit sınırsız bağlantıyı 63 TL (Kampanyalıda olsa) kullanıyorken neden arkadaş 1,7 mbit için 80-130 tl ödemek zorunda?