Yuh diyorum size bir bakalım traidere ödemeleri geçmeyen var mı.
EFT den dolayı 14.30dan sonraya sarkabiliyor. 17.00'a kadar ödemeleriniz gelmezse o zaman böyle yorumlar yapın lütfen.
Böyle düşünmeniz bile beni üzdü :S
İyi çalışmalar.