benimde ödemem gelmemiş hala, garanti olan arkadaşların ki dün gelicekti peki ordan alan var mı? iş bankası benim eft saati başlayalı çok oldu ama tık yok.
Valla başkasından eft aldım 30 dakika içinde geldi bu arkadaş dün akşam gönderdim dedi. Ona bakarsak sabah anında hesabımda olması lazımdı ama gelen bişey yok. Bu akşamda şehir dışına gidiyorum. İnşallah beleşe linkini yayınlatmıyodur bize.. Bide indirim yapmıştım yani..